Turniej Pokemon
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Turniej Pokemon Strona Główna
->
Ogłoszenia
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Zarząd
----------------
Regulamin
Ogłoszenia
Trenerzy
----------------
Rio
Piter
Aja
Hao
Rużyk
Turniej
----------------
Zgłoszenia
Areny
----------------
Arena Wody
Arena Ziemii
Arena Powietrza
Arena Ognia
Arena Elektryczności
Arena Trucizny
Arena Rośliny
Arena Normal
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
john3859
Wysłany: Czw 2:53, 24 Mar 2011
Temat postu: What do I want to improve within my business”
yilai:
jordan heels
louis vuitton outlet
http://www.foruminvestorindonesia.com/viewtopic.php?p=299496#299496
question
nike high heels
, “What do I want to improve within my business”.This might seem like a straight forward question but for many businesses
nike jordan 3
, the answer to this question can determine whether Six Sigma is going to be successful or fall by the wayside like some other improvement initiatives. To understand the requirement and deliverables for Six Sigma the organization should listen to TWO VOICES.1) Voice of the Customer (VOC)This is the more powerful of the two voices in question as customers are the reason why we are in business. Many projects are initiated as a response to a particular customer requirement or complaint.2) Voice of the Business (VOB)Although not as powerful as the Voice of The Customer
christian louboutin shoes sale
, projects or initiatives that are initiated from within the business tend to start from either a need to improve efficiency, reduce cost or ultimately to respond to a historical customer requirement or problem.Where both of these two voices meet is through the link to the direct outputs of the process. The outputs of any process are produced to satisfy a requirement. If the output is to an external customer then it should satisfy the Voice of the Customer. If the output is to an internal customer, then it should satisfy the Voice of the B
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin