Turniej Pokemon
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Turniej Pokemon Strona Główna
->
Hao
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Zarząd
----------------
Regulamin
Ogłoszenia
Trenerzy
----------------
Rio
Piter
Aja
Hao
Rużyk
Turniej
----------------
Zgłoszenia
Areny
----------------
Arena Wody
Arena Ziemii
Arena Powietrza
Arena Ognia
Arena Elektryczności
Arena Trucizny
Arena Rośliny
Arena Normal
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
xp075287
Wysłany: Pon 22:39, 04 Kwi 2011
Temat postu: Chaotic simulated annealing algorithm is the short
Chaotic simulated annealing algorithm is the shortest route after processing
italsignalprocessorsonlysupplysynchronousserialports, anddontinterfacedirectlytoauniversalasynchronousreceiver / transmitter (UART). Inordertocommunicatewithpersonalcomputerandoth-erdevices, wemustexpandDSPintoanasynchronousport. TakeTMS320C6711ofTexasInstrumentscompanyforinstance, severalmethodstorealizeserialcommunicationbetweendigitalsignalprocessorandpersonalcomputer, in-cludingboththehardwareandsoftware, aredescribedinthepaper. Theadvantagesanddisadvantagesofeachmeth-odarealsodiscussedandcompared. Keywords: DSP; UART; McBSP ( For the convenience of observation, will replace all the output values of 0.000 0) Post - ProcessingMethodfortheShortest - PathRoutingAlgorithmontheCSANeuralNetworksLAIQing. WU ', XIEJian. ying, YEXiao. 1i (1.CollegeofElectronicInformationandElectricalEngineering, NanchangUniversity, Nanchang330029, China; (2.SchoolofElectronicinformationandElectricalEngineering, ShanghaiJiaotongUniversity, Shanghai200030, China) Abstract: Ashortest-pathroutingalgorithmbasedonthechaoticsimulatedannealingneuralnetworks (CSA), canavoidlocalminimumproblemslikeHopfield, togetgloballyoptimalsolutions. Butastosomenetworkswithmorenodes, itstillsuffersomedrawbacks.Soweintroducedapost-processingmethodforSPproblems.Whenwerevisethesolutions, weconsiderthevalidityofsolutionaccordingtothespecificproblems,
GHD glätteisen
, tofindthemaximumreadingsontheeachrowofoutputmatrix. todeterminethenextshortestpathnodeconnected.Oursimulationstudyshowsthattheproposedalgorithmperformswellandcanfindtheoptimumsolutionwithhighprobability.Keywords: chaoticsimulatedannealing (CSA); optimumsolution; post-processingmethod
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin